понеділок, 3 квітня 2017 р.

                                
      Предметний тиждень музичного мистецтва
             ЗОШ№7,  м. Бердянськ,  Запорізької області   
      керівник динамічної групи художньо – естетичного циклу: Комякова Г.А. 
                        ( 28.11. 2016 – 02.12.2016р.)            
 Яскраво і творчо пройшов тиждень музичного мистецтва  в нашій школі.  Основною метою запланованих заходів було поглибити знання учнів про види музичного  мистецтва , виявити творчі здібності учнів, забезпечити інтелектуальний розвиток, формувати особистісні якості та індиві­дуальні здібності, здійснювати національне виховання учнів.
Сьомого грудня у музичному кабінеті саме любов до пісні, музики зібрала дітей та дорослих на вишукане свято « Я люблю свою країну – Україну!»,  яке проводилось учителем музичного мистецтва
Комяковою Г.А. в рамках тижня музики
 Гості та учні нашої школи наче зачаровані, заслуховувались камерним співом викладача музичної школи І. В. Прокоф’євої, в цей вечір звучали пісні: «Три дороги»,  романс К. Стеценко «О, не дивуйсь, що ніч така блакитна».Та й учні нашої школи порадували: чудово співали дівчата вокального ансамблю «Краяни» пісню «А ми дівчата з України» учениці 7-А класу Скиба Г.,   Тимошенко А, Коломіченко В. , Янєва К., також  цього дня чудово співала пісню «Лише у нас на Україні» солістка  Мирошниченко Уляна учениця 6-А класу. Учні музичної студії  Ханганов. Микита, Дубінчук Аліна, Кауров Богдан, Качур Микита, Станіслав Шиметенко, Красноплахта Анастасія з великим натхненням працювали над музичною казкою «Колобок»  і  презентували її на міському фестивалі дитячої музичної казки і під час позакласного заходуСучасну пісню співали дуетом учениці 9 –А класу Крамаренко Валерія і 9-В класу Абросімова Анна. Народна пісня – це здобуток культури, духовної діяльності певного народу. Надзвичайні мелодійність, гармонія, поетичність, чуйність, життєлюбність є невід’ємними рисами української пісні. Під час проведення тижня музичного мистецтва залучаю до творчої діяльності всі класи, в яких викладаю  предмет. На сучасному етапі розвитку нашої держави необхідно проводити саме культурно – освітню роботу, щоб до кожного українця донести красу і велич слова пісні гордість і силу нашої держави.

 
          
             30.11.2016року  урок  з теми: «Народні танці»

Урок музики має велику силу впливу на внутрішній і духовний світ учнів, пробуджує інтерес до музики, необхідність спілкуватися з нею.
В рамках тижня музики цікаво і змістовно пройшов урок   з теми: «Народні танці» у 5 – Б класі підготувала вчитель музичного мистецтва Комякова Г.А.  На урок запросили вчителів мистецтва навчальних закладів м. Бердянськ.






На кожному уроці я навчаю дітей  уважно слухати музику, спостерігати за інтонаційним розвитком музики, інтерпретувати інтонаційно – образний  зміст прослуханих творів у процесі колективних обговорень і дискусій, навчаю елементам гри на елементарних шумових музичних інструментах, споглядати твори різних видів мистецтв, аналізувати музичні та художні  образи, розуміти  мову  мистецтв, пояснюю, що різні види мистецтва тісно пов’язані з життям людини, виховую інтерес до вивчення мистецтва, формую естетичні смаки. У  виконавській  діяльності інтенсивно  розвиваються музичні  творчі  здібності учнів,  розширюються  можливості  активного сприймання  музики.               
Одним із провідних видів діяльності на уроці музичного мистецтва вважаю вокально-хорову діяльність.
Для успішного вокального виховання учнів застосовую різноманітні прийоми, керуюсь принципом інтерактивного навчання.
Дуже важливим є розвиток навичок правильного співацького дихання у дітей. Тому у своїй роботі я звертаюся до різних видів «Дихальної системи», яка дає можливість в ігровій формі привчати дітей до глибокого, активного співацького дихання.
Поступово на кожному уроці я розвиваю в учнів музичний слух,  музичну пам’ять, почуття ритму, творчу уяву, фантазію, вокально-хорові навички. Одним  із  шляхів  розвитку творчої  особистості  учнів,  їхньої  креативності  я  вважаю творчу  музичну  діяльність,  яка має пронизувати  усі  види музичної  діяльності  школярів  та  є  якісним  показником творчого  самовираження. Сольний спів дає можливість розкрити таланти кожної дитини.
Бажаю учням успіхів та натхнення у вивченні музичного  мистецтва!

�g � � � @]� x�� � навчання спрямована на реалізацію пошукових і творчих методів Девіз проектної технології навчанн школяра: “ЗНАЙДИ ПОТРЕБУ ТА ЗАДОВОЛЬНИ ЇЇ!!!!” Проект = інтеграція фактичних знань + використання їх та набуття нових шляхом самоосвіти

  •  
  • 20. Модульно-рейтингова система навчання Послідовне засвоєння навчального матеріалу певними цілісними, логічно впорядкованими і обґрунтованими частинами (модулями), результати якого є підставою для визначення місця (рейтингу) учня серед однокласників. • Кожен модуль передбачає кілька видів контролю: тестування, семінар, навчальну практику, колоквіум, реферат тощо. Результати кожного виду контролю виражаються певною кількістю балів. По закінченні певного модуля виводять у балах рейтинг кожного учня чи студента. У школі їх переводять у 12- бальну систему оцінювання знань, умінь і навичок учнів. • Модульно-рейтингова система спонукає здобувати знання самостійно, користуючись методичними порадами педагога.
  •  
  • 21. Інформаційні (комп'ютерні) технології навчання • Сприяють підвищенню інтересу й загальної мотивації до навчання; індивідуалізації навчання; активізації учіння завдяки найширшому використанню привабливих і швидкозмінних форм подання інформації; доступності для учнів «банків інформації»; створенню ситуацій змагання учнів із машиною та із собою; розширенню тестового матеріалу; об'єктивності контролю.
  •  
  • 22. • На практиці необхідно використовувати різноманітні види та форми освітніх технологій або ж узявши елементи, які найбільш доцільні до певного класу. • Саме інтерактивні методи дають змогу створювати навчальне середовище, в якому теорія і практика засвоюються одночасно, а це надає змогу учням формувати характер, розвивати світогляд, логічне мислення, зв’язне мовлення; формувати критичне мислення; виявляти і реалізувати індивідуальні можливості. Дякую за увагу!


  • Немає коментарів:

    Дописати коментар