вівторок, 16 червня 2020 р.

1 клас"Мистецтво"- Дистанційні уроки №27-35

Онлайн – платформа пропонує можливість гнучких рішень для навчання, які можна масштабувати за допомогою цифрових технологій, і таким чином допомогти мільйонам учнів трансформувати їхні оселі у навчальні класи під час пандемії”, – наголосив Бред Сміт, Президент Майкрософт.

На уроках дистанційного  курсу «Мистецтво» (« Музичне мистецтво") у своїй роботі під час навчання я використовувала багато різних сервісів та онлайн-платформ:  На урок, ютуб, гугл-форми, гугл-документи, Web-сайти, online курси, матеріали відібрані експертами, щоб найкращим чином забезпечити потреби учнів та викладачів. Комунікувала із учнями у вайбер-групах, пояснювала матеріал під час конференцій у Zoom.
Обмінювались  інформацією з колегами та фахівцями для постійного підвищення фахових знань.Всі напрацювання були надзвичайно корисними. І стануть в пригоді при підготовці до уроків в умовах дистанційного навчання.

1 КЛАС " Мистецтво"

Любі мої учні! Заходьте, будь ласка, на сторінку " Дистанційне навчання". 
На наступній сторінці Ви знайдете інформацію до уроку  №27 "Народна творчість".
урок№27 Народна творчість
Сприймання : Я. Степовий. Колискова -https://www.youtube.com/watch?v=u5va-QsTP6I
В. Барвінський- «Сонечко» -https://denysberezhnyi.com.ua/berezhnaya/1class/music/sonechko.mp3
Виконання: «Вийди , вийди сонечко»-
Урок №28 « Народні інструменти та іграшки» 

Урок №29
https://sites.google.com/d/1o76D3d8a7B1KCplRwA61kl6FFqLj87l2/p/1n1BxZ7hGTkYnAuE311rWJ_JqJxeaj5tk/edit

1 клас урок №29

Митці-професіонали.

 МУЗИЧНЕ ВІТАННЯ.


1.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ.

Дорогі діти! Сьогодні на вас чекає , чудова подорож до  музичної країни Опери - казки. Ви познайомитесь із творчістю видатного українського композитора К. Стеценко .Послухаєте Оперу-казку «Лисичка, Котик і Півник», і вивчимо пісню  А.Філіпенко «Узяла лисичка скрипку». 

2.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Народні пісні входять до репертуару багатьох співаків. Композитори також використовують музичний фольклор у своїй творчості. Тож, у чому секрет такої популярності народної пісні? Може в тому, що в народних піснях ідеться про життя людей, про їхні турботи, почуття, емоції…

3.ОСНОВНА ЧАСТИНА

Відомий український композитор Кирило Стеценко був учнем Миколи Лисенка, і, як учитель, також захоплювався народною піснею.

Для дітей композитор написав дві опери, у яких використав народні пісні.

4.Слухання Кирило Стеценко, опера «Лисичка, котик і півник»

(фрагменти першої дії):    https://www.youtube.com/watch?v=6KoIWlxiMrs 

КОТИК І ПІВНИК.  Українська народна казка 

Були собі котик та півник. Поставили вони хатку на курячій ніжці.

 Півник сидить дома, а Котик ходить на полювання. От Лисичка прибіжить та до Півника: «Півнику-братику, одчини!» — «Лисичко-сестричко, Котик не велів». — «Ну ж бо, півнику-братику, одчини!» — «Лисичко-сестричко, Котик не велів».

 Таки випрохала; він взяв і одчинив. Викрала вона його. А Півник кричить: Котику-братику, Несе мене Лиска По каменю-мосту На своєму хвосту, Так той Котик як почув, та догнав Лисичку і Півника одняв.

Приніс додому його та й сказав: «Не відчиняй двері, будь обережним!» Знову пішов Котик добувати їжу, а Лисичка все ж таки вмовила Півника відчинити двері та вкрала його.

 Довго звав Півник Котика, але Котик був дуже далеко і не почув. Котик прийшов додому і бачить — Півника нема. І давай по слідові бігти, скільки лише духу було. Прибіг до лисиччиної ями, вийняв із мішка скрипку і почав грати.

Стара лисиця почула музику, вийшла з ями, дивиться, хто так гарно грає. А Котик стук Лисичку та в мішок, і зав’язав її там. Грає далі.

 Почули малі лисенята музику і почали по одному виходити з ями. А Котик усе цап та в мішок. І так усіх піймав, склав у мішок, зав’язав добре, узяв палку і давай колотити палицею по мішку. Вишмагав їх так, що більше не будуть чіплятися до Півника. Потім Котик узяв Півника і поніс додому.

 Півник сидів на печі, обскубаний, і вже нікому двері не відчиняв. І жили вони так дружно та мирно довгі-довгі роки.

5. Фізкультхвилинка                    

Вокально-хорова робота 

6.Розучування  пісні    : «Узяла лисичка скрипку» 

текст пісні: «Узяла лисичка скрипку» 

1.Узяла лисичка скрипку,
Сіла з нотами під липку,
І тонесенький смичок
Грає, грає гопачок.
Поспішають з лісу звірі:
Зайченята темно-сірі
Ще й ведмедики біжать —
Хочуть, хочуть танцювать.
Приспів:
Всі за лапки узялися,
Почалися танці в лісі,
А лисиця грає, грає
Та у ноти заглядає,
І тонесенький смичок
Все виводить гопачок,
Все виводить гопачок!
2.Жовта білочка спішить,
А за нею вслід біжить,
Тупу-тупу, сам Михайло,
Лісовий ведмідь Топтайло.
І вовчиця прибігає
З вовченятами із гаю,
Щоб також у коло стать, —
Хочуть, хочуть танцювать!    Приспів. (2)

 7.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Учитель : - Сподобалась вам опера? Які персонажі більш сподобалися? Чому? 
 Про що розповіли персонажі у своїх піснях? Обери слова, що характеризують музичну мову кожного персонажа опери К. Стеценка «Лисичка, Котик і Півник»
Мелодія :схвильована поривчаста стримана сувора сумна журлива спокійна світла співуча героїчна енергійна збуджена весела грайлива маршова тривожна
 Ритм: рівномірний чіткий маршовий виразний постійни одноманітний нерівномірний збуджений нерішучий твердий рвучкий енергійний танцювальний млявий
Темп: повільний помірний швидкий дуже швидкий Динаміка: дуже тиха, тиха затихаюча наростаюча гучна дуже гучна контрастна
8..ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ Отже, під час уроку ми познайомилися з цікавою музикою, що допомогла нам здійснити подорож казками.
Дякую за увагу слухати мене!  Вчитель " Мистецтва" Галина Анатоліївна
Урок № 30

Урок №30 Тема: « Створюємо красу»

Сьогодні ми розглянемо прадавні обряди закликання весни. З давніх-давен наші предки сприймали прихід весни як боротьбу двох сил – холоду та тепла. Щоб допомогти весні подолати свою супротивницю, вони спалювали або топили в річці солом’яне опудало зими, носили зображення сонця, водили танки.Були і дитячі обряди. За давнім повір’ям вважалося, що весну з вирію приносять на своїх крилах пташки. Щоб прискорити їх приліт, діти співали пісень і носили по селу випечених із тіста жайворонків.Саме з 22 березня, свята Сорока святих, починалися ці веснянкові забави. Хлопці, побачивши диких гусей, кидали їм услід соломинки з побажаннями: «Гуси, гуси! Нате вам на гніздечко і на здоров’ячко, а нам на тепло!». У цей день дівчата варили 40 вареників. Пасічники починали виставляти вулики надвір. Хоч цей день і вважали провісником весни, але люди вірили, що ще можуть бути сорок приморозків. Говорять, що на сорок святих сорока має покласти у гніздо сорок паличок, а глухар – проспівати сорок пісень. Із різних куточків лунала музика – це дівчата водили хороводи та співали веснянки.Веснянки – це пісні на честь приходу весни. Їх співають майже завжди в русі (в танцях, іграх). Рухи залежать від тексту пісні.Відомості про уривок „А вже весна” з опери М. Лисенка „Зима і весна” . Мелодії українських народних веснянок композитори інколи використовують у своїх творах? Наприклад, Микола Віталійович Лисенко, український композитор, засновник української класичної музики, ввів до опери «Зима і Весна» мелодію української веснянки «А вже весна».Прослухайте цей уривок і визначте, які риси притаманні музиці (пісенність, танцювальність, маршовість)? Слухання. М. Лисенко. Опера „Зима і весна”. Хор „А вже весна”
Аналіз прослуханого твору.
Цій яскравій, бадьорій музиці притаманний пісенно-танцювальний характер та принцип інтонаційного розвитку, який досягається за допомогою розвитку темпу, тембру, динамічних відтінків.
«Веснянки- це пісні на честь приходу весни» .
«Веснянкам притаманні різноманітні прийоми розвитку музики» .
https://www.youtube.com/watch?v=i509Znm-hys Вокальна робота. заспіваємо пісню "А вже красне сонечко" - мінус зі словами

Гра « Оркестр».

Фізкультхвилинка.

ПІДСУМКИ УРОКУ.

Сьогодні ми дізналися, як потрібно закликати весну, виконали та прослухали в обробці Якова Степового Хор „А вже весна” з опери „Зима і весна” Миколи Лисенко, заспівали пісню "А вже красне сонечко",грали гру " Оркестр" , і виконували веселу руханку.

ВЧИТЕЛЬ " МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА" ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
урок №31 тема « Митці –професіонали»

1 клас урок №31 Тема:"Митці-професіонали"

 МУЗИЧНЕ ВІТАННЯ.


1.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ.

Дорогі діти! Сьогодні на вас чекає , чудова подорож до  музичної країни Опери - казки. Ви познайомитесь із творчістю видатного українського композитора К. Стеценко .Послухаєте Оперу-казку «Лисичка, Котик і Півник», і вивчимо пісню  А.Філіпенко «Узяла лисичка скрипку». 

2.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Народні пісні входять до репертуару багатьох співаків. Композитори також використовують музичний фольклор у своїй творчості. Тож, у чому секрет такої популярності народної пісні? Може в тому, що в народних піснях ідеться про життя людей, про їхні турботи, почуття, емоції…

3.ОСНОВНА ЧАСТИНА

Відомий український композитор Кирило Стеценко був учнем Миколи Лисенка, і, як учитель, також захоплювався народною піснею.

Для дітей композитор написав дві опери, у яких використав народні пісні.

4.Слухання Кирило Стеценко, опера «Лисичка, котик і півник»

(фрагменти першої дії):    https://www.youtube.com/watch?v=6KoIWlxiMrs 

КОТИК І ПІВНИК.  Українська народна казка 

Були собі котик та півник. Поставили вони хатку на курячій ніжці.

 Півник сидить дома, а Котик ходить на полювання. От Лисичка прибіжить та до Півника: «Півнику-братику, одчини!» — «Лисичко-сестричко, Котик не велів». — «Ну ж бо, півнику-братику, одчини!» — «Лисичко-сестричко, Котик не велів».

 Таки випрохала; він взяв і одчинив. Викрала вона його. А Півник кричить: Котику-братику, Несе мене Лиска По каменю-мосту На своєму хвосту, Так той Котик як почув, та догнав Лисичку і Півника одняв.

Приніс додому його та й сказав: «Не відчиняй двері, будь обережним!» Знову пішов Котик добувати їжу, а Лисичка все ж таки вмовила Півника відчинити двері та вкрала його.

 Довго звав Півник Котика, але Котик був дуже далеко і не почув. Котик прийшов додому і бачить — Півника нема. І давай по слідові бігти, скільки лише духу було. Прибіг до лисиччиної ями, вийняв із мішка скрипку і почав грати.

Стара лисиця почула музику, вийшла з ями, дивиться, хто так гарно грає. А Котик стук Лисичку та в мішок, і зав’язав її там. Грає далі.

 Почули малі лисенята музику і почали по одному виходити з ями. А Котик усе цап та в мішок. І так усіх піймав, склав у мішок, зав’язав добре, узяв палку і давай колотити палицею по мішку. Вишмагав їх так, що більше не будуть чіплятися до Півника. Потім Котик узяв Півника і поніс додому.

 Півник сидів на печі, обскубаний, і вже нікому двері не відчиняв. І жили вони так дружно та мирно довгі-довгі роки.

5. Фізкультхвилинка                    

Вокально-хорова робота 

6.Розучування  пісні    : «Узяла лисичка скрипку» 

текст пісні: «Узяла лисичка скрипку» 

1.Узяла лисичка скрипку,
Сіла з нотами під липку,
І тонесенький смичок
Грає, грає гопачок.
Поспішають з лісу звірі:
Зайченята темно-сірі
Ще й ведмедики біжать —
Хочуть, хочуть танцювать.
Приспів:
Всі за лапки узялися,
Почалися танці в лісі,
А лисиця грає, грає
Та у ноти заглядає,
І тонесенький смичок
Все виводить гопачок,
Все виводить гопачок!
2.Жовта білочка спішить,
А за нею вслід біжить,
Тупу-тупу, сам Михайло,
Лісовий ведмідь Топтайло.
І вовчиця прибігає
З вовченятами із гаю,
Щоб також у коло стать, —
Хочуть, хочуть танцювать!    Приспів. (2)

 7.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Учитель : - Сподобалась вам опера? Які персонажі більш сподобалися? Чому? 
 Про що розповіли персонажі у своїх піснях? Обери слова, що характеризують музичну мову кожного персонажа опери К. Стеценка «Лисичка, Котик і Півник»
Мелодія :схвильована поривчаста стримана сувора сумна журлива спокійна світла співуча героїчна енергійна збуджена весела грайлива маршова тривожна
 Ритм: рівномірний чіткий маршовий виразний постійни одноманітний нерівномірний збуджений нерішучий твердий рвучкий енергійний танцювальний млявий
Темп: повільний помірний швидкий дуже швидкий Динаміка: дуже тиха, тиха затихаюча наростаюча гучна дуже гучна контрастна
8..ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ Отже, під час уроку ми познайомилися з цікавою музикою, що допомогла нам здійснити подорож казками.
Дякую за увагу слухати мене!  Вчитель " Мистецтва" Галина Анатоліївна

1 клас
урок №32 Мистецька подорож Європою


Дорогі друзі ! Рада вітати Вас, запрошую до співпраці! Сподіваюсь, тут ви знайдете цікаву інформацію для свого розвитку.

Тема: "Мистецька подорож до Європи"

Доброго дня! Рада всіх бачити.

Шановні учні! Скажіть мені, а чи полюбляєте ви подорожувати?

Сьогодні я запрошую вас у незвичайну захоплюючу подорож до Європи.

Діти, а чи знаєте ви, що таке Європа? Це зменшена модель Землі

Найбільший материк – Євразія. Він поділений на Європу та Азію. Україна - одна з найбільших держав Європи.

* Діти, скажіть, а якими видами транспорту можна подорожувати?

Відповіді дітей: авто, літак, потяг, пароплав.

Давайте оберемо транспорт на якому відправимося у подорож .

Діти імітують різні види транспорт.

Друзі, в подорож ходіть! Всім веселий шлем - «Привіт!»

Будем з вами мандрувати, І пригод різних шукати!

Тож, готуймось у дорогу Хай все вдасться суперово!


Музичне вітання. Урок музики у нас . Запросив усіх у клас.

Привітаймось дружно всі: До, ре, мі, фа, соль, ля, сі!

Урок музики почався . Кожен з вас приготувався?

Ми готові вже співати, грати й навіть танцювати!


Поспівка:


Транспорт на якому відправимося у подорож ви вже обрали?

Тож відправляємось до Європейської країни - Польщі.





Найпопулярнішим польським народним музичним інструментом вважається лютня.



Полонез «урочистий, піднесений танець – хода , яким розпочиналися бали .


Музика полонезу нагадує урочисту ходу, тому колись цей танець називали великим,або пішим. У давнину народний полонез виконували лише чоловіки.

Згодом полонезом стали відкривати бали: гості ставали у пари та довгим ланцюгом ішли залою з поклонами та присіданнями.

Так полонез став популярним бальним танцем.

СЛУХАННЯ,

урок №33

Кожен народ має свою музичну мову, яка, на відміну від розмовної, зрозуміла без перекладу.

Далі наша подорож триває до Італії .

В Італії є мальовниче селище біля моря — Санта-Лючія (Свята Лючія). Неаполітанці увічнили його в прекрасній пісні.

СЛУХАННЯ.

До вашої уваги!

Італійська пісня «Санта-Лючія».


Продовжує музичну подорож зустріч із Францією.

Т.Вернер «Танок маленьких каченят», французька народна пісня має укр. переклад

тема пісні зустрічається і в мультфільмах

м/ф « Танець маленьких каченят»



Слухання і виконання.

Дружба (+) з текстом - муз Анна Олєйнікова, сл Лариса Ратич


Відео – руханка

Плещемо в долоньки


· Гра « Музичні інструменти»


Нехай все буде добре!

Урок підготувала вчитель " Музичного мистецтва " Галина Анатоліївна



урок №34

1 клас

Дорогі друзі! Рада вітати на уроках " Музичного мистецтва".
Запрошую Вас до співпраці! Сподіваюсь, тут ви знайдете цікаву інформацію для вашого розвитку.

Тема №34 Перевір себе. Завдання Лясо­льки та Барвика.

Узагальнення і систематизація знань учнів.
Учитель. Коли ми мандрували країною Музики, то впізнали в ній різні настрої, почули невеличкі музичні історії, побачили картини природи.
Сьогодні мандруючи цією країною, ми залюбки будемо співати, крокувати та танцювати.

Музичне вітання.

Привітаймось дружно всі: «До-ре-мі-фа-соль-ля-сі!»
Незабаром розпочнуться літні канікули, і ви насолоджуватиметеся відпочинком, прогулянками.
Тож сьогодні наша зустріч, буде незвичною та цікавою.

" Музична вікторина"

Завдання № 1. Гра «Хто на чому грає?» (розважальне)
На баяні — баяніст. На гітарі — … На гармошці — … А на бубні?..
На кобзі — кобзар. … На ложках — …
На флейті — флейтист. На тубі — … На кларнеті —
На органі — органіст. На піаніно —
Завдання № 2

· Як називається концертне приміщення, у якому виконують музику?

(філармонія)

Яку музику можна почути на концерті?



( вокальну та інструментальну)
Завдання № 3
Скоро настане напевне найулюбленіша пора року усіх дітей. А яка саме ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадку.
В небі ластівка летить
З вітром листя шелестить,
Воду п'є лелека. Сонце палить. Спека.
Дозріває жито. Яка пора? Літо
Так, це літо. Адже влітку ми всі йдемо на канікули. Можемо відпочивати і гуляти цілий день.
4. СЛУХАННЯ.
Е.Гріг «Пташка»,

Дитяча Українська пісня "Колобок" та інші пісні для дітей українською мовою. Ukrainian songs.

Дитячі захоплення

Літачок Жужа розвиваючий мультик .Вчимося рахувати літачки.

5.Вокально хорова робота

Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко»,

" Пісня Лисички"

Я Лисичка Я Сестричка 🦊 Українські Пісні



О.Янушкевич «Пісня про зарядку»




VI.Фізкультхвилинка.

Сучасна дитяча руханка - танець, фізкультхвилинка "Tiger Dance"

Плещемо в долоньки

Музично-ритмічна гра "Ритмічні долоньки" / Rhythmic palms Musical Game | ArtWay Music

Ритм

Том і Джері

Підбиття підсумків уроку

Ви добре працювали сьогодні на уроці, були дуже активними. Я вважаю, що ви справжні шанувальники музичного мистецтва!


Уч и т е л ь. Ми зібрали повний кошик «долоньок». У нас ще є сонечко, але в нього, на жаль, немає промінців. Утворімо промінці з наших «долоньок». Нехай це сонечко вас зігріває впродовж літа!

Вправа-гра "Знайди пару" https://learningapps.org/display?v=pmcmhjznk20

Музична гра Гра « Музичні інструменти»
кросворд " Пригадайте музичні інструменти, впишіть їх назви https://learningapps.org/3071319
Гра « Музичні інструменти»
На уроку використані різні інтернет ресурси.
Урок підготувала: вчитель музичного мистецтва Комякова Галина Анатоліївна

1 клас  
урок №35 

Урок №35 Тема: Узагальнення вивченого матеріалу.

Перевір себе. Урок- концерт

 Музичне вітання

Привітаймось дружно всі:

«До-ре-мі-фа-соль-ля-сі!»


Hello Song for Kids | Greeting Song for Kids | The Singing Walrus



Вітаннячко
на увагу вправа
Бірі- бам
Скоро настане напевне найулюбленіша пора року усіх дітей. А яка саме ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадку.
В небі ластівка летить
З вітром листя шелестить,
Воду п'є лелека. Сонце палить. Спека.
Дозріває жито. Яка пора?
Так, це літо. Адже влітку ми всі йдемо на канікули. Можемо відпочивати і гуляти цілий день.

Ритмічна гра тривалості нот

2. Сьогодні на вас чекає подорож у країну "Музики".
Ми узагальнюємо і повторюємо вивчений матеріал.
Тож чи готові ви до праці?
Пропоную послухати наступний фрагмент,і спробуйте визначити засоби музичної виразності.
2.Слухання.
Інтонаційно-мелодичний розвиток музики .

Український народний танець «Козачок»

Краса і здоров’я

Ж.Бізе Марш Тореадора з опери «Кармен»,

Балет-казка

м\ф «Білосніжка і семеро гномів»

Казкові розповіді

м\ф «Квіти дружби» із серії «Тітоньки Сови»


Ладовий розвиток кмузики
Ф.Шопен. - "Весенний вальс"

РИТМІЧНА ГРА на увагу!


Clap clap Anaokuku ritim ve oyun

3. Вокально-хорова робота

Пісня.
Звернемося до нашого словничка.
Пісенність-це особливість музики,пронизаної співучістю,мелодійністю .
А ми з вами продовжуємо нашу подорож.
В країну Музики завжди лад.
Повторення пісні.

" Вийди вийди сонечко"

"Пісня про зарядку" - Ольга Янушкевич . Плюс


4.Плещемо в долоньки

Ми плещемо у долоньки 🤸 весела руханка для дітей 💕 гурт МАЛДІВИ

Ритмічний океан

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

5.Фізкультхвилинка, руханка - танець Dance battle Tiger vs Hare

6.Руханка танець "Marshmallow Dance"

Нотні сходинки

Де живуть ноти

7.Нотні ребуси

Урок підготувала: вчитель музичного мистецтва Галина Анатоліївна

Немає коментарів:

Дописати коментар