понеділок, 15 червня 2020 р.

Звіт вчителя музичного мистецтва Комякової Галини Анатоліївни




     Прізвище, Ім’я, по-Батькові учителя                              
Комякова Галина Анатоліївна
·        Предмет викладання
«Музичне мистецтво
·        Категорія, звання
Вища категорія, старший учитель
·        Стаж роботи
33 роки
·        Назва навчального закладу
     Середня загальноосвітня школа №72  І-ІІІ ступеня

Педагогічне кредо: « Людина починається з добра» 

Моя педагогічна освіта:
Харківський Державний Інститут Культури;
Фах: вчитель музики, керівник оркестру народних інструментів
Курси підвищення
12 лютого 2018р.
·       Остання атестація
15 березня  2017р.
   
    Особиста тема вчителя:
«Формування ключових та предметних компетентностей учнів шляхом стимулювання творчої активності на уроках музичного мистецтва».
Самоосвіта:






Звіт вчителя музичного мистецтва ЗСШ№72                    Комякової Галини Анатоліївни 2019-2020н/р.

Велике відповідальне завдання вчителя полягає в орієнтуванні своєї роботи до нових технологій, які дозволяють реалізувати з успіхом навчання та виховання молодого покоління.
Інтегруючи уроки музичного мистецтва з комп’ютерними технологіями дозволили мені зробити уроки більш цікавими, якісними візуальними, творчими.
Музичне мистецтво має невичерпні можливості сприяти творчому розвитку особистості, формуванню основ мистецької культури учнів як важливої і невід’ємної частини їхньої духовної культури.
    

     Завдання вчителя полягає в орієнтуванні своєї роботи до нових технологій, які дозволяють реалізувати з успіхом навчання молодого покоління.

Мистецтво «музика» — натхненне і цікаве,
Приємні враження, емоції яскраві.
 Воно дарує щастя й радість людям,
І в казку й свято перетворить будень.
 Тому веду дітей в цей світ натхненно і уперто,
Моє життя — уроки і концерти.
І, день за днем, ідучи в майбуття,—
Я завжди з музикою поруч, крізь життя!

Все, що вдалось мені створити —
 Це не моє, а Боже. Бог дає талант,
 Щоб передати світ мистецтва дітям,
Будь ти поет, художник, музикант…
Я дякую Всевишньому за ласку 
Подарувати дітям пісню й казку.
 Я тішуся й пишаюсь день при дні,
 Якщо вдається щось навчити їх мені.   
                                                  Демків М..В.


Урок музики має велику силу впливу на внутрішній і духовний світ учнів, пробуджує інтерес до музики, необхідність спілкуватися з нею.
На кожному уроці я навчаю дітей  уважно слухати музику, спостерігати за інтонаційним розвитком музики, інтерпретувати інтонаційно – образний  зміст прослуханих творів у процесі колективних обговорень і дискусій, навчаю елементам гри на елементарних шумових музичних інструментах, споглядати твори різних видів мистецтв, аналізувати музичні та художні  образи, розуміти  мову  мистецтв, пояснюю, що різні види мистецтва тісно пов’язані з життям людини, виховую інтерес до вивчення  мистецтва, формую естетичні смаки. У  виконавській  діяльності інтенсивно  розвиваються музичні  творчі  здібності учнів,  розширюються  можливості  активного сприймання  музики.               
Одним із провідних видів діяльності на уроці музичного мистецтва вважаю вокально-хорову діяльність. Для успішного вокального виховання учнів застосовую різноманітні прийоми, керуюсь принципом інтерактивного навчання.

Поступово на кожному уроці я розвиваю в учнів музичний слух,  музичну пам’ять, почуття ритму, творчу уяву, фантазію, вокально-хорові навички. Одним  із  шляхів  розвитку творчої  особистості  учнів,  їхньої  креативності  я  вважаю творчу  музичну  діяльність,  яка має пронизувати  усі  види музичної  діяльності  школярів  та  є  якісним  показником творчого  самовираження. 

Створюючи ситуацію для кожної дитини, необхідно враховувати її інтереси, захоплення , здібності.
Кожна дитина ОСОБЛИВА, по своему неповторна й обдарована. Звернення вчителя до її найкращих почуттів обов'язково МАТИМЕ УСПІХ і ЗНАЙДЕ ВІДГУК у ДИТЯЧИХ СЕРЦЯХ.

Простає питання: « Яким має бути успішний учень?»   
Модель сучасного учня ЗСО №72.
Розробка учителя музичного мистецтва: Комякової Г.А.
·        Учень має бути:  свідомим громадянином, патріотом своєї країни   спрямований на розвиток демократичного суспільства;
·        має ціль і знає як її досягти;
·        має громадянські, комунікативні,математичні, інформаційні,підприємницькі компетентності, володіє системою предметних знань, необхідних для навчання;
·        успішний учень, здатний до саморегуляції  поведінки та діяльності;
·        доступ до професії,  досягнення успіху у вибраному профілі навчання;
·        має гармонію зі світом,
·        позитивний спосіб життя.
·        Фізично-здоровий,
·        Щасливий, Успішний.

Провідними видами діяльності відповідно до змістових ліній програми є художньо-творча діяльність, пізнання мистецтва та комунікація через мистецтво, у процесі яких  відбувається формування і розвиток предметних музичних мистецьких компетентностей.
У своїй професійній діяльності поряд із традиційним навчанням застосовую різні інноваційні технології. 
В  навчанні головною дієвою особою є учень.
Колективна,індивідуальна,групова робота на уроці є одним із таких видів навчальної діяльності, що сприяє формуванню вміння співпрацювати, спілкуватись..
Форми проведення уроку:
Урок – вікторина
Урок – концерт
Урок – конкурс
Урок – захист проекту
Урок – подорож
Урок – КВК

Художньо-творча діяльність реалізується у формуванні виконавських умінь та навичок з різних видів мистецтва, зокрема: через розвиток ритмічного чуття, вокальних та хорових (з музичного мистецтва).
 Велике значення упродовж першого циклу навчання під час уроків музичного мистецтва надається розвитку ритмічного чуття, імпровізаціям, різного роду експериментам (наприклад, з кольорами, звуками), а також підтримці дитячих ідей та ініціатив у прикрашанні, естетизації навколишнього середовища, що значно розширює можливості дітей у власному творчому вияві – художньому самовираженні.
Окрім того, важливо привчати дітей не тільки творити і самовиражатися, але й презентувати результати власної творчості, брати участь у шкільних, районних, мистецьких заходах (концертах, виставках, інсценізаціях тощо), а з часом виявляти ініціативу їх створення, спілкуватися з друзями та знайомими про мистецтво.
 Пізнання мистецтва відбувається, як через художньо-творчу діяльність, так і активне сприймання творів різних видів мистецтва та знайомства з особливостями їхньої художньо-образної мови.

 Приділяю увагу навчанню учнів грі на музичних інструментах: ксилофоні, металофоні, бубні, трикутнику, барабані, проведенню в позаурочний час пісенних фестивалів, концертів.       

У кожній праці є свої родзинки, тільки треба їх побачити, розкрити.
Заняття музикою сприяють духовно-моральному вихованню дітей, цілісного розвитку особистості молодшого школяра, залученню його до неминущим етичним і естетичним цінностям вітчизняної і світової музичної культури. Музичне мистецтво є невід'ємною, важливою частиною національної духовної культури. Завдання вчителя -  закласти основи музичної культури школяра як частини його духовно-моральної культури, що передбачає єдність особистісного, пізнавального, комунікативного і соціального розвитку учнів, виховання у них емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва і життя.
 Тиждень предметів художньо – естетичного циклу
Цей навчальний рік  у нашому шкільному оркестрі був наповнений яскравими подіями:
Яскраво і творчо пройшов тиждень музичного мистецтва  в нашій школі.  Основною метою запланованих заходів було поглибити знання учнів про види музичного  мистецтва , виявити творчі здібності учнів, забезпечити інтелектуальний розвиток, формувати особистісні якості та індиві­дуальні здібності, здійснювати національно – патріотичне виховання учнів.
23.10.2020р. Урок–звіт для учнів, батьків і вчителів;


25.10.2020р. Районний фестиваль Родини
Участь прийняла родина Толмачевої МаріЇ учениці 6-А класу.
11.11.2019р.Участь в концерті до дня писемності

05.12.2019р. Шкільний фестиваль «Козацької пісні»



06.12.2019р. V Ювілейний конкурс – фестиваль національно – патріотичної пісні ««Сурми Звитяги»-2019 з нагоди Дня Збройних Сил України

18.12.2020р. В рамках тижня «Музичного мистецтва» концерт шкільного  оркестрового гуртка «Прем’єра зимової пісні” для учнів, батьків і вчителів.
Конкурс газет і листівок « У світі музики», «Музична вікторина».

08.01.2020р. Колядки і щедрівки. Поздоровлення вчителів школи із Різдвом!підготуваликерівник і  учні гуртка оркестрового класу.05.03.2020р. Свято Весни. «Міс весна»
Завдання вчителя - викликати, пробудити потребу школярів у творчості дати відчути їм радість хвилини творчого піднесення.
Музична творчість – творчість учнів є тим естетичним моральним підґрунтям, яке сприяє творенню світу за законами Краси і Добра, що проносить мистецтво через віки і століття.




                        Музичні досягнення моїх учнів у  2019-2020н/р.

                                                     Результат роботи вчителя
                 



Музика збагачує духовний світ людини, сприяє розвитку інтелекту, вихованню естетичного ідеалу, високого художнього смаку.Саме робота з обдарованими учнями сприяє розквіту духовності.Сьогодні музика повинна вийти за межі одного навчального предмета, інтегруватися у математику,літературу, історію, природу, образотворче мистецтво, проникнути глибше в педагогічний процес, у шкільне життя.                                                    
Музика повинна жити в школі!!! 
Музика – мистецтво, тісно пов’язане з життям! Життя – коротке, мистецтво –вічне! 
Я бажаю жити у мажорі! А лірики лише у почуттях! 
І де б не були Ви,  
Щоб не робили –Хай пісня супроводжує Ваш шлях!


Немає коментарів:

Дописати коментар