Прізвище, Ім’я, по-Батькові учителя
Комякова Галина Анатоліївна
· Предмет викладання
«Музичне мистецтво
· Категорія, звання
Вища категорія,
старший учитель
· Стаж роботи
33 роки
· Назва навчального закладу
Середня загальноосвітня школа №72 І-ІІІ ступеня
Педагогічне
кредо: « Людина починається з добра»
Моя педагогічна освіта:
Харківський Державний Інститут Культури;
Фах: вчитель музики, керівник оркестру народних інструментів
Курси підвищення
12 лютого 2018р.
· Остання атестація
15 березня 2017р.
Особиста тема вчителя:
«Формування ключових та
предметних компетентностей учнів шляхом стимулювання творчої активності на
уроках музичного мистецтва».
Самоосвіта:
Звіт вчителя
музичного мистецтва ЗСШ№72
Комякової Галини Анатоліївни 2019-2020н/р.
Велике відповідальне завдання вчителя полягає
в орієнтуванні своєї роботи до нових технологій, які дозволяють реалізувати з
успіхом навчання та виховання молодого покоління.
Інтегруючи
уроки музичного мистецтва з комп’ютерними технологіями дозволили мені зробити уроки більш цікавими,
якісними візуальними, творчими.
Музичне мистецтво має невичерпні можливості сприяти творчому розвитку
особистості, формуванню основ мистецької культури учнів як важливої і
невід’ємної частини їхньої духовної культури.
Завдання вчителя полягає в орієнтуванні
своєї роботи до нових технологій, які дозволяють реалізувати з успіхом навчання
молодого покоління.
Мистецтво «музика» — натхненне і цікаве,
Приємні враження, емоції яскраві.
Воно
дарує щастя й радість людям,
І в казку й свято перетворить
будень.
Тому веду дітей в цей світ натхненно і
уперто,
Моє життя — уроки і концерти.
І, день за днем, ідучи в
майбуття,—
Я завжди з музикою поруч,
крізь життя!
|
Все, що вдалось мені створити
—
Це не моє, а Боже. Бог дає талант,
Щоб передати світ мистецтва дітям,
Будь ти поет, художник,
музикант…
Я дякую Всевишньому за
ласку
Подарувати дітям пісню й казку.
Я
тішуся й пишаюсь день при дні,
Якщо вдається щось навчити їх мені.
Демків М..В.
|
Урок музики має велику
силу впливу на внутрішній і духовний світ учнів, пробуджує інтерес до музики,
необхідність спілкуватися з
нею.
На кожному уроці я навчаю дітей уважно слухати музику, спостерігати
за інтонаційним розвитком музики, інтерпретувати інтонаційно – образний
зміст прослуханих творів у процесі колективних обговорень і дискусій, навчаю
елементам гри на елементарних шумових музичних інструментах, споглядати твори
різних видів мистецтв, аналізувати музичні та художні образи,
розуміти мову мистецтв, пояснюю, що різні види мистецтва тісно
пов’язані з життям людини, виховую інтерес до вивчення мистецтва, формую естетичні смаки. У
виконавській діяльності інтенсивно розвиваються музичні
творчі здібності учнів, розширюються можливості
активного сприймання музики.
Одним із
провідних видів діяльності на уроці музичного мистецтва вважаю вокально-хорову
діяльність. Для успішного вокального виховання учнів застосовую різноманітні
прийоми, керуюсь принципом інтерактивного навчання.
Поступово на кожному уроці я розвиваю в учнів музичний
слух, музичну пам’ять, почуття ритму, творчу уяву, фантазію, вокально-хорові
навички. Одним із шляхів розвитку
творчої особистості учнів, їхньої креативності
я вважаю творчу музичну діяльність, яка має
пронизувати усі види музичної діяльності школярів
та є якісним показником творчого самовираження.
Створюючи ситуацію для кожної дитини, необхідно враховувати її інтереси, захоплення , здібності.
Кожна дитина ОСОБЛИВА, по своему неповторна й обдарована. Звернення вчителя до її найкращих почуттів обов'язково МАТИМЕ УСПІХ і ЗНАЙДЕ ВІДГУК у ДИТЯЧИХ СЕРЦЯХ.
Простає питання: « Яким має бути успішний
учень?»
Модель сучасного учня ЗСО №72.
Розробка учителя музичного
мистецтва: Комякової Г.А.
·
Учень
має бути: свідомим громадянином, патріотом
своєї країни спрямований на розвиток
демократичного суспільства;
·
має ціль і знає як її досягти;
·
має громадянські, комунікативні,математичні, інформаційні,підприємницькі компетентності,
володіє системою предметних знань, необхідних для навчання;
·
успішний
учень, здатний до
саморегуляції поведінки та діяльності;
·
доступ до професії,
досягнення успіху у вибраному профілі навчання;
·
має гармонію зі світом,
·
позитивний спосіб життя.
·
Фізично-здоровий,
·
Щасливий, Успішний.
Провідними видами діяльності відповідно до змістових
ліній програми є художньо-творча діяльність, пізнання мистецтва та комунікація
через мистецтво, у процесі яких
відбувається формування і розвиток предметних музичних мистецьких компетентностей.
У своїй
професійній діяльності поряд із традиційним навчанням застосовую різні
інноваційні технології.
В
навчанні головною дієвою особою є учень.
Колективна,індивідуальна,групова робота на уроці є одним
із таких видів навчальної діяльності, що сприяє формуванню вміння співпрацювати,
спілкуватись..
Форми проведення уроку:
Урок – вікторина
Урок – концерт
Урок – конкурс
Урок – захист проекту
Урок – подорож
Урок – КВК
Художньо-творча діяльність реалізується у формуванні
виконавських умінь та навичок з різних видів мистецтва, зокрема: через розвиток
ритмічного чуття, вокальних та хорових (з музичного мистецтва).
Велике значення упродовж першого циклу
навчання під час уроків музичного мистецтва надається розвитку ритмічного
чуття, імпровізаціям, різного роду експериментам (наприклад, з кольорами,
звуками), а також підтримці дитячих ідей та ініціатив у прикрашанні,
естетизації навколишнього середовища, що значно розширює можливості дітей у
власному творчому вияві – художньому самовираженні.
Окрім того,
важливо привчати дітей не тільки творити і самовиражатися, але й презентувати
результати власної творчості, брати участь у шкільних, районних, мистецьких
заходах (концертах, виставках, інсценізаціях тощо), а з часом виявляти
ініціативу їх створення, спілкуватися з друзями та знайомими про мистецтво.
Пізнання мистецтва відбувається, як через
художньо-творчу діяльність, так і активне сприймання творів різних видів
мистецтва та знайомства з особливостями їхньої художньо-образної мови.
Приділяю увагу навчанню учнів грі
на музичних інструментах: ксилофоні, металофоні, бубні, трикутнику, барабані,
проведенню в позаурочний час пісенних фестивалів, концертів.
У кожній праці є свої
родзинки, тільки треба їх побачити, розкрити.
Заняття музикою сприяють
духовно-моральному вихованню дітей, цілісного розвитку особистості молодшого
школяра, залученню його до неминущим етичним і естетичним цінностям вітчизняної
і світової музичної культури. Музичне мистецтво є невід'ємною,
важливою частиною національної духовної культури. Завдання вчителя - закласти основи музичної культури школяра як
частини його духовно-моральної культури, що передбачає єдність особистісного,
пізнавального, комунікативного і соціального розвитку учнів, виховання у них
емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва і життя.
Тиждень предметів
художньо – естетичного циклу
Цей навчальний рік у нашому шкільному оркестрі був наповнений
яскравими подіями:
Яскраво і творчо
пройшов тиждень музичного мистецтва в
нашій школі. Основною метою запланованих заходів було поглибити знання
учнів про види музичного мистецтва ,
виявити творчі здібності учнів, забезпечити інтелектуальний розвиток, формувати
особистісні якості та індивідуальні здібності, здійснювати національно –
патріотичне виховання учнів.
23.10.2020р. Урок–звіт для
учнів, батьків і вчителів;
25.10.2020р. Районний фестиваль
Родини
Участь прийняла родина
Толмачевої МаріЇ учениці 6-А класу.
11.11.2019р.Участь в концерті
до дня писемності
05.12.2019р. Шкільний фестиваль
«Козацької пісні»
06.12.2019р. V Ювілейний конкурс – фестиваль національно – патріотичної пісні ««Сурми Звитяги»-2019 з
нагоди Дня Збройних Сил України
18.12.2020р. В рамках тижня
«Музичного мистецтва» концерт шкільного
оркестрового гуртка «Прем’єра зимової пісні” для учнів, батьків і вчителів.
Конкурс газет і листівок « У
світі музики», «Музична вікторина».
08.01.2020р. Колядки і
щедрівки. Поздоровлення вчителів школи із Різдвом!підготуваликерівник і учні гуртка оркестрового класу.05.03.2020р. Свято
Весни. «Міс весна»
Завдання вчителя - викликати, пробудити потребу школярів
у творчості дати відчути їм радість
хвилини творчого піднесення.
Музична творчість – творчість учнів є тим естетичним моральним підґрунтям, яке сприяє
творенню світу за законами Краси і Добра, що проносить мистецтво через віки і
століття.
Музичні досягнення моїх учнів у
2019-2020н/р.
Результат роботи вчителя
Музика збагачує духовний світ
людини, сприяє розвитку інтелекту, вихованню естетичного ідеалу, високого
художнього смаку.Саме робота з обдарованими учнями сприяє розквіту духовності.Сьогодні музика повинна вийти за межі одного навчального предмета, інтегруватися
у математику,літературу, історію, природу, образотворче мистецтво, проникнути
глибше в педагогічний процес, у шкільне життя.
Музика повинна жити в школі!!!
Музика – мистецтво, тісно пов’язане з життям! Життя – коротке, мистецтво –вічне!
Я бажаю жити у мажорі! А лірики
лише у почуттях!
І де б не були Ви,
Щоб не робили –Хай пісня супроводжує Ваш шлях!
Немає коментарів:
Дописати коментар